22 Kasım 2012 Perşembe

Günün Fotoğrafı 14-21 Kasım

14 - Kıyafetinden Bir Parça
Artık havalar soğuduğu için çekmecelerdeki yerini alan puanlı çoraplarım :)


15 - Hava Nasıl?
Bu gün burada nasıl da güneşli değil mi? :)


16 - Çantanda
Benden başka her şey var :)


17 - İçecek
Su, su ve su!!! Bol bol içmek lazım!


18 - Turuncu
Televizyon keyfi yaptığımız turuncu koltuğumuz!


19 - Rahat
Böyle bir rahatlık var mı ya? Bozcaada'da kimseye aldırış etmeden uyuyan kuçu kuçu!


20 - Minik
Benim minik çikolata toplarım! Offf ne zamandır yemiyorum ya!


21 - Arkanda Ne Var?
Muhteşem bir boğaz manzarası varDI... :)









6 yorum:

  1. bozcaada'yı merak ediyorum bende, o kuçu kuçu ne tatlıdır yaaaaaa =)
    banada bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çoraplara bayıldım Deniz'ciğim. :))
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım fotoğraflara, bozcaadadaki köpüşe, o beyaz şahane mumluğa, çikileta toplarına, boğaz köprüsü manzarana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. AYHHH bayıldım fotoğraflarına ,koltuğunun rengine,modeline tülle olan uyumuna,uyuyan köpüşe,çikolata toplarına hepsi şahane

    YanıtlaSil
  5. Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil