17 Kasım 2012 Cumartesi

Film Mimi

Geçtiğimiz hafta Ebru ve Selma beni mimlemişti ben de çok geç olmadan mimlerini cevaplıyorum.

Okuyunca kolay gibi gözüken bu mimi ancak şimdi tamamlayabiliyorum... Sorular çok basit ama üzerine düşününce benim gibi izlediği filmleri bir süre sonra unutan biri için tam bir kabus...

Cevapları tam olarak veremiyorum belki de ya da önümüzdeki günlerde bu soruların cevaplarını isteseniz belki bambaşka cevaplar verebilirim ama şimdi içimden gelenler bunlar...

Hayatınız bir film olsa hangi filmde başrol olmak isterdiniz?
Benim belki de bu zamana kadar izlediğim en komik filmlerden biri. Animasyon filmleri severim ama Buz Devri'ni tek geçerim. :) Ben Diego olup dostlarımla maceradan maceraya atılmak isterdim. Aslında Diego sudan korkuyor ve yüzmeyi pek beceremiyor, bu özelliği ile bana benzemiyor ama yine de ben onu seçiyorum :)


Sizi anlatan en iyi, en unutulmaz film sahnesi ne olurdu?
Beni anlatan bir film var mıdır? Varsa da ben izlemiş miyimdir bilemiyorum. Bu yüzden benim en beğendiğim film sahnelerini paylaşmak istedim. Belki filmin beğendiğim birden fazla sahnesi olabilir tabi...

İzlediğim en romantik filmlerden biri. Konusu itibariyle aslında klasik romantizm dolu filmlere benzemiyor ama sizi içine çekip alıp götürüyor. Özellikle küçüklük zamanlarındaki sahneler...


Yıllar önce izlediğim ve "Vay be!" dediğim bir diğer romantik film... Tam biz bayanlara göre... Özellikle filmin sonlarında bazı noktalar açıklık kazandığında çok duygulanmıştım.


Aklı kıt bir insanın hayatını anlatan değişik bir film... Etkilendiğim replik olarak da bu filminden alıntı yaptım zaten...



Bir başka Tom Hanks filmi... Hem güldürüp hem de düşündüren türden...


Venedik'te geçmesi sebebiyle derhal ilgimi çeken, kesinlikle izlenmeli diyebileceğim bir film. Film boyunca sürekli iki seçenek arasında gidip geliyorsunuz ve son noktada dahi karar verebilmiş değilsiniz... Sürükleyici ve heyecanlı :D



Binlerce film sahnesi içinde sizi en etkileyen sahne?
Nefes filminde karakolun basılma sahnesi beni de Selma gibi çok etkiledi... Birden silah sesi, elektriklerin sönmesi o sahneler gözümün önünden bir süre gitmedi...


Aklınızda en çok yer eden, adeta başucu cümleniz olan replik hangisi?
Aslında başucumda duran, aklımdan hiç çıkmayan bir replik hatırlayamadım ama internette sevdiğim filmlerde yaptığım ufak bir araştırmadan sonra aşağıdaki repliğin beni etkilediği düşündüm ve onu paylaşmaya karar verdim.

- neden ölüyorsun anne?
+vaktim doldu, sıram geldi. ah hayır, sakın korkma bir tanem; ölümde hayatın bir parçası. hepimizin kaderinde olan bir şey. bunu bilmiyordum ama senin annen olmak da kaderimde vardı. elimden geleni yaptım.
- çok iyiydin anne.
+ ben insanın kaderini kendinin çizdiğine inanırım. tanrının sana verdiklerini en iyi şekilde değerlendirmelisin.
- benim kaderimde ne var anne?
+ onu kendin bulman gerekecek.

Forrest Gump adlı filmden... (Kaynak Ekşisözlük) Unutulmayan film replikleri - 981

Ve son olarak filmlerle adeta bütünleşmiş o güzelim film müziklerinden favorileriniz hangileri?

Jeux d'enfants - La vie En Rose :) Kendi nişanımda da kullanmıştım... Hatta abartıp eşime melodi olarak atamışlığım bile vardır :)


Aklıma şu anda başka bir şarkı gelmedi ancak geldiğinde ekleme yapmayı planlıyorum.

Bu mimi yapmak isteyen herkese armağan ediyorum :)

Keyifli bir cumartesi günü olması dileğiyle...





9 yorum:

  1. "Love me if you dare" isimli filmi bu yazını okuduktan sonra izlemeye karar verdim. :] Ellerine sağlık. :]

    YanıtlaSil
  2. Türkçe'ye Cesaretin Var Mı Aşka? Olarak çevrildi... Bence de izleyin ve sonra buraya yorum bırakın olur mu? :)

    YanıtlaSil
  3. Forrest Gump'ı çok sevmiştim ben. En sevdiklerim listesine girer benimde. Cesaretin var mı Aşka'nın yani Jeux D'enfants'ın hayranı çok, hatta çok çok. Ama ben pek sevmemiştim :( Dediğin gibi ama küçüklük sahneleri çok güzeldi, büyüdüklerinde yaşadıkları beni biraz yormuştu. Ama filmin müziği güzeldi gerçektende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Forrest Gump çok iyi filmdi ya :) Böyleleri çekilmiyor artık :D Senaryosu ve Tom Hanks'in oyunculuğu harikaydı.

      Cesaretin Var Mı Aşka? bazıları için o kadar da güzel değil biliyorum ama tabi zevkler ve renkler tartışılmazmış :)

      Sil
  4. Çok güzel cevaplar canım. Bazılarını ben de izledim ve çok sevmiştim. Şarkınız da süperrrrr:))
    Sevgilerimle canm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler, bu aralar ihmal ettim sizleri ama artık buralardayım :)

      Sil
  5. kesinlikle harika bir film çok güzel :) geçen sene izlemiştim ve filmin adını bi türlü hatılamıyordum sayenizde :D hatırladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana yardımcı olabildiğime sevindim:)
      Sevgiler...

      Sil
  6. Deniz'in yıldızı blogunu uzun zaman önce keşfetmiş ama her ne hikmetse takibe almamışım şimdi tekrar karşılaşınca hemen takibe aldım ve Cesaretin Var mı Aşka gerçekten çok şahane bir filmdi hatırlattığın için saol.

    YanıtlaSil