14 Kasım 2012 Çarşamba

Düt Düüüüt

Evet ben de ehliyetimi alıp bir de üzerimdeki acemiliğimi attıktan sonra kornaya böyle basıp gezip tozacağım! Şimdi de gezip tozmaktan geri kalmıyorum farkındayım ama arabayla bir yerlere gitmenin keyfi başka! Tabi bizim topik uzun yolda bizi biraz canımızdan bezdiriyor ama biz onu yine de çok seviyoruz!

Efendim yıllardan beri süre gelen tembelliğime ve üşengeçliğime bir son verip bu dönem ehliyet kursuna yazıldım. Kurs kuru kuru tek başına gitmez diye de kendime süper bir yoldaş buldum! Kim mi? Süper deyince çoktan anlamış olmanız gerekmez miydi? :) Supercellma ile birlikte biz ehliyet kursuna başladık geçtiğimiz hafta... İki hafta teorik derslerimiz var, sonrasında da direksiyon başına oturuyoruz kısmetse...

Sınıf aslında bir hayli garip bir topluluktan oluşuyor. 50li yaşlarında -belki de daha fazla- teyzelerin, 18lik yeni yetme delikanlıların, önceki dönemde de kursa gelmiş şimdi bizimle tekrara gelen garip garip kızların buluştuğu bir mekan oldu sınıfımız. Çocuğuyla derse gelip dersin ortasında sınıfa "Anneeeee" diye dalan çocuk mu ararsınız, yoksa motordan üç kere kalıp hala bir umut derse gelen zayıf zekalı mı? :)

Kısacası kurs öyle ya da böyle bir şekilde gidiyor ama asıl önemli olanın direksiyon dersi olacağını düşünüyorum. Yıllar sonra tekrar kolçaklı sandalyelere oturup not almak biraz garip bir duygu... Bir de kitaptan çalışacağız, çıkmış soruları da çözdük mü şansımı bir hayli yüksek görüyorum :)

Buna çok güldüm sizlerle de paylaşmak istiyorum :D


Bir kaç tane daha...




Mesajı aldınız mı?


24 yorum:

  1. Resimler harika gercekten. Hadi bakalım hayırlı olsunn. Bende yeni aldım ehliyetimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo seninki de hayırlı olsun! Darısı bizim başımıza...

      Sil
  2. CANIM İNŞ EN GÜZEL ŞEKİLDE ALIRSIN.BEN GEÇMİŞ SENELERİN SORULARINI ÇÖZÜP GİRMİŞTİM SINAVA VE AYNILARI ÇIKTI SORULARIN :) SADECE DİREKSİYONDA 98 ALMIŞTIM ODA EL FRENİNİ İNDİRMEYİ UNUTMUŞUM :)) SEBEBDE SINAVA EN SON BEN GİRDİM BEKLEMEKDEN SİNİR KÜPÜ OLMUŞTUM ARTIK :) AMA ÇOK MACERALI GEÇİYOR HELEKİ DİREKSİYON DERSLERİ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almak zor değil gibi gözüküyor ama pratik çok önemli bakalım onu da kullandıkça artık :D

      Sil
  3. Son resim çok güzel :)En iyisi yürümek der bloğumdaki mim'e beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en iyisi aslında ama araba kullanmayı bilmek de bir ihtiyaç artık :D

      Bloguna doğru gidiyorum ben...

      Sil
  4. Ben de ne heyecanla başlamıştım kursa. Ve hatta yaladım yuttum o kitabı desem yeridir. Nasıl stres yapmıştım inanamazsın yazılı sınavdan kalıcam diye. Sonraa sınavan 98-100-100 aldım :)
    Evet biraz fazla çalışmışım :p
    Bir de direksiyon kısmı vardı ki o daha kabus , ben asla trafiğe çıkamam derkennnn şimdi inanamazsın kamyonculara taş çıkarır taksilerle kapışırım affetmem ;)
    Eminim sen de aynı olursun eğer severek kullanırsan benim gibi.

    Ama bak şu en son resim varya çok doğru :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo aramızda hızlı şoförler varmış bakıyorum da :D Hocam sizden ders almak gerekebilir...

      Sil
  5. hadi hayırlısı cnm, bayan şoför olmak zor. hele de bizim gibi bir ülkede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa'da bayan sürücü görüyorum ben ve artık daha dikkatli bakıyorum arabayı kullananlara tabi...

      Sil
  6. ehehe sonuncu foto süper lan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O günün anlam ve önemini vurguluyor! :D Kendini kaptırma yürümeyi unutma :D

      Sil
  7. Hayırlı olsun canım.
    Ben teorik derse hiç gitmedim, kitaptan çalıştım geçmiş yılların sorularını çözdüm çok rahat geçtim; ama direksiyon pek öyle olmadı, zor geçtim:)
    Sizin araba otomatik vitesti sanırım, rahat olur onu kullanmak. Sınavı nasıl olsa geçiyorsun, kursta doğru dürüst bir şey öğrenemediğin için asıl iş kurs bitince başlıyor. Ben daha o konuda adım atamadım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece çıkmış soruları çözmek bile yeterli aslında ama ben nasılsa evdeyim diye gidiyorum derslere. Cuma günü bitiyor zaten sonrası malum direksiyon dersleri ve düt düt :D

      Sil
  8. resimlere cok güldüm denizcim :))hayırlı ugurlu olsun bu arada ..ehliyetini alınca kazasız belasız kornanı düt düt diye öttüre öttüre gez canım :))
    bende ehlıyet alalı 2 yıl oluyor nasıl çalışmıstım anlatamam o derslerı..arabanın her kösesini ezberlemiştim..sınavdan 100 aldım:))sonra ilk direksiyon dersimizde trafiğe çıktık..ve tüm dersleri trafikte kullandık..deireksiyondanda 100 aldım..amma gel gelelim şimdi..ne arabanın parçalarını hatırlıyorum nede sehirler arası hariç zevkle araba kullanabiliyorum..:)sana katılıyorum araba kullanmak inanılmaz zevkli ama bu istanbul için geçerli değil sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. İstanbulda araba kullanmak bir işkence zaten 4 yıl orda yaşadım ama öyle bir trafik görmedim yaşamadım ki her gün köprü geçmek zorunda kalmadım hiç bir zaman. Neyse canım sen de şehirlerarasında bol bol keyfini çıkar...

      Sil
  9. ehehee,başarılar şimdiden sana:))
    yollarımız iki yetenekli bayan şoförle daha tanışıyor desene.
    araba kullanmak çok zevkli birşey,sen de keyif alırsın umarım.
    direksiyon hala 9 çeyrek mi tutuluyor?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He he he yolların fatihleri derdim ama neyse :D
      Daha direksiyon dersleri başlamadı o yüzden bu soruya cevap veremiyorum. Bilmediğim yerden soruyorsun ama o konuya gelmedik daha hocam :D

      Sil
  10. En güzeli şu yağlar olan karikatür Deniz bayıldım vallahi :) Eminim sen ilk defada verirsin o sınavı motor falan vız gelir sana :) Okuyunca o günlerimi andım bende biraz korku biraz heyecan var hala direksiyon başına geçince. Hayırlısı ile elinde olur kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah...

      Herkesin geçtiği bu yollardan biz de geçeceğiz kısmetse bakalım...

      Sil
  11. Ehliyet kursu değil bir sitkom sahnesi gibi anlatmışsın :) böylelikle derslerde oldukça keyfili geçiyordur,ben 18'e girer girmez aldım ehliyeti ama gel görki araba kullanmıyorum:( ama otomatik vitesli bir araba aldığımızda direksiyonun başına geçicem tabii tekrardan direksiyon dersi alarak :) dün gibi anımsıyorumda u dönüşü yapamam heycanlanırım diye direksiyon sınavında çok korkmuştum,korktuğum başıma gelmedi ve bir kerede vermişitm imtahanımı :)nostalji yaşattın bana teşekkürler karikatürlere bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araba kullanmak artık bir ihtiyaç oldu bizim için. Eskidenmiş bayanlar araba kullanamaz falan derlerdi gerçi halen diyorlar ama artık trafikte bayan sürücülerin sayısı bir hayli artti. Seni de direksiyon başında görmek isteriz :)

      Sil
  12. Canım ehliyetini şimdiden kutlarım. Ben yıllar önce aldım ve araba kullanmaya da başlamıştım. Sonra garip bir şekilde korku geldi ve artık kullanamıyorum. Tekrar sanırım barışmam gerek arabayla. Sana iyi düt düt ler canım.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz kullanmadım ama bu bisiklete binmek gibi bence bir iki kere kullanıp o korkunu üzerinden atacağına inanıyorum ben! Haberleri bekliyorum o zaman canım! :)

      Sil