16 Ağustos 2012 Perşembe

15 Yıl Sonra Denizin Yıldızı

Sevgili Pembe Evren tarafından geçen hafta mimlenmiştim. Ancak mimlediği konu hemen yazılıverecek kadar kolay değil :) Üzerinde biraz düşünmek biraz hayal gücü ve biraz da medyumluk gerektiriyor :)

“Gözlerinizi kapatın ve 15 yıl sonrasını düşünün , kendinizi hayal edin, nerede olurdunuz, nasıl olurdunuz, neler yapardınız?”

Şu anda 28 yaşımı bitirmiş 29 dan yemeğe başladığım için 15 yıl sonra 15+28=43 yaşında olacağım :) 

43 yaşında Denizin Yıldızı nasıl olur acaba? Hedeflediğim kişiyi anlatayım o zaman size :)


43 yaşıma geldiğimde biri 10 diğeri 13 yaşında bir erkek bir kız çocuğum olmuş olur. Onların herşeyi ile ilgili, veli toplantılarını kaçırmayan hatta veli toplantılarını beklemeden de okullarına giden bir veli olurdum :) Hedeflediğim Denizin Yıldızı'nı anlatıyorum ya, bu yüzden çalışmıyor olurdum. Yani sabah 8 akşam 5 çalıştığım bir işim olmazdı, kendi işimin patronu olurum ve çalışma saatlerimi kendim belirlerim. (Evet böyle bir İŞ var :) ) 

2012 yılında ehliyetimi nihayet almış olacağım için (Eylül'de kursa gitmeyi planlıyorum artık :) ) 15 yıllık usta bir şoför olurdum. İşte bu da benim topik :) Belki o zamana daha farklı modelleri çıkar ama yine de New Beetle iyidir :)


Yıllaaar yıllar önce verdiğim kiloları, çocukları doğurmama rağmen bir daha geri almamış olurdum ve aynı zamanda da kırışıklarla da savaş halinde olurdum bilinçli bir orta yaş kadını olarak...

43 yaşında olmama rağmen yine de gelecekle ilgili hayal kurmaya devam ederdim. "Çocukları üniversiteye yerleştireyim bi o zaman kendim için gidip butik bir pastane açacağım" derdim :)

O zaman yanımda kim kalır, kimi uğurlamış oluruz bilemiyorum ama gidenleri de unutmazdım asla şimdi de unutmadığım gibi...

Ben 43 yaşımdayken yıl 2027 olacak ve biz 2027-2008=19 senelik evli olacağız. Daha önümüzde kocaman 1 yıl olacak düşünmek için ama ben daha o zamandan 20. evlilik yıl dönümümüzü nasıl kutlarız diye planlar yapmaya başlardım :)

Çok merak ettiğim Venedik'e gitmiş olur, New York'a çocuklarla bi gidip gezsek diye eşimi kandırmaya çalışıyor olurdum...

Hiç de fena değil hı? :)

Özellikle mimleme yapmıyorum. :) Mimlenmeler unutuluyor ya da hiç yazılmıyor bazen... Yazmak isterseniz hepiminizi mimlemiş oldum varsayın :)

10 yorum:

  1. Ne güzel cevaplar vermişsin:)
    Sen networker mısın bakayım hıı, kendi işinin patronu falan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Networker ne ki??? Bildiğim bi Network var ama? :)

      Sil
    2. Evet o:) Network Marketing firmalar, Avon, Amway, Herbal Life, falan filan..
      Güya kendi işinin patronu oluyorsun ya:)

      Sil
    3. Eveet bu bahsettiğin firmalardan biri ile çalışıyorum. Nasıl işlediğini biliyorum ve eğer bu bir iş olarak görüldüğünde de geri dönüşünün nasıl olduğunu biliyorum. Avon ya da Herbal Life ı bilemem ve onlar hakkında yorum yapamam ama Amway'i hakkında iki çift lafım var; Bu Network Marketing firması sayesinde üniversitede rahat okuyabildim ben :) (Annem 1999'dan beri aktif olarak bu Network Marketing işinin içinde.)

      Güya derken bi abartma söz konusu değil yani... :)

      Sil
  2. Ben de 29 dan gün almaya başladım. Ama 43 ü düşünmek istemiyorum şimdiden. :D Dilediğin gibi olur umarım. :)

    YanıtlaSil
  3. Topik'e bayıldım!!! 15 sene sonra Eskişehir'e uğrarsan gezelim mi Topikleee?! :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki :))) Çok tatlı ama dimi ya??? Bayılıyorum kendisine severek uzaktan takip ediyorum şimdilik :)

      Sil
  4. wow çok güzel hayaller :) inş inş gerçekleşir. hayaller gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
  5. Denizin yıldızı! Harika bir 15 yıl sonrası bu.. İnşallah gönlünce olur herşey:)

    Mim postunu hazırladığın için teşekkür ederim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok uçuk hayaller değil. olur inşallah :)

    YanıtlaSil