31 Ağustos 2012 Cuma

Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali

Her Şeyden Bir Tutam'ın kitaplaşma etkinliğinde Laf Salatası ile eşleşmiştim ve bana Kürk Mantolu Madonna'yı göndermişti. Yorumlardan anladığım kadarıyla okunması gereken bir kitaptı ve bende elimdeki kitap bitince bununla devam etmek istedim.

Kitaptan çok bahsetmek istemiyorum aslında :) Keyfini okuyunca göreceksiniz... Bilindik türkçe kelimeler dışında farklı ve yeni kelimeler kattı benim dağarcığıma... Ben arada hafif buhranlar geçirsem de kitabı beğendim. Kitabın seyri bir anda değişiyor ve kendinizi bambaşka bir dünyada ve ruh halinde buluyorsunuz.

Bu kitap aslında sinema filmi olsa çok hoş olurmuş. Oldu yoksa da benim mi haberim yok? :)

Bu güzel kitabı okumama vesile olduğu için Her Şeyden Bir Tutam'a ve Laf Salatası'na tekrar teşekkürler!!! Saolun Bayanlar :)

3 yorum:

  1. Şu an okuduğum kitap bu sevgili Deniz. Sonuna geldim gibi.
    Gerçekten çok güzel bir kitap ve sineması olması iyi olurdu gerçekten.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Rica ederiz, vazifemiz efendim:)
    Bence de filmi olmalı bunun...

    YanıtlaSil
  3. ben bir arkadaş tavsiyle okudum çok beğendim ...
    çok farklı bir ruh haline giriyor insan okurken ...

    :)

    YanıtlaSil