16 Ağustos 2012 Perşembe

Şımardım, şımartıldım...

Bu hafta içi bilekliklerden yana dert yanmıştım hatırlarsanız burada

Bu isyanımı sevgili Seda duymuş ve aşağıdaki yorumu yapmıştı;


Ben de böyle bir teklif gelince hiç durmadım adresimi gönderdim ve az önce bi paket geldi bana :) Ben içinden sadece bileklik çıkacak diye umuyordum ama Sedacığım yanına bir sürü güzel hediyeler daha eklemiş. Çok incesin canım çok teşekkür ediyorum hediyelerin ve anlamlı notların için :)

Bakalım Seda bana neler göndermiş? Şımarmamak elde değil valla :)


Önce bu fotoğraf albümünü gördüm ve baktım her sayfasına Sedacığım benim için güzel güzel notlar yazıp yerleştirmiş :)


Sonra bi baktım nazar boncuklu batik biblolar :)


Ve kırmızı, Seda'nın kendi elleriyle boyadığı küpeleri ve kalbimi gönderdim dediği kalp sabun :) (Ne tatlı, ne anlamlı değil mi?)


Siyah taşlı bir Kolye, itiraf etmeliyim ki bu kolye benim de pek tarzım değil Sedacım, belki ben de hediye ederim şanslı başka bir blogger arkadaşa :) Hatta buradan açık çek, talibi çıkan varsa bunu yorumla ilk sahiplenene göndereceğiz SÖZ :) tabi Seda da izin verirse :)


Vee bilekliklerim :)



Bu cicilerin hepsi bu minik şirin çantadan çıktı;


Ay bitmedi daha bi de kalemlerim var beniiim


Tekrar teşekkür ederim canım :)

Bursa'ya gelirsen muhakkak beklerim, kumaşların için de gel görüşmek için de :)




12 yorum:

  1. Yaa gece yarısı hazırlandı ve maili aldığımda en güzel bileklikleri ben çoktan hediye etmiştim:(( Aslında pekte istediğim gibi olmadı ama daha güzellerini gönderirim inşallah:)) Sevgileeer:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seda hani bize diye haykırışlarımı duyuyorsun değil mi:)

      Sil
  2. Maşallah diyorum sana,hediyelerin çok güzel:)Böyle ince düşünceli insanların olduğunu bilmek çok güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Aman ne güzel düşünmüş. :)
    Hediyelerin çok güzel canım, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan.

    Ne güzel sık sık blogunu güncelliyorsun denizin yıldızı yetişemiyorum. :D

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. O kapli notlara bayıldım, güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  6. Mutlu günlerde kullan hediyelerin ne de güzelmiş...
    Sevgiler paylaşılıyor ne hoş...
    Neşeli zamanlar dilerim...

    YanıtlaSil
  7. Kıskanmamak elde değil :) hepsi çok şirin görünüyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. içinde ne olusa olsun hediye almak harika bir duygu...güle güle kullan hepsi çok ince düşünülmüş...

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan hediyelerini Denizcim, ben çok beğendim kolyeni çok zarif duruyor.

    YanıtlaSil
  10. yavrım sen benim mim yazımı ne zaman yazcen??

    http://supercellma.blogspot.com/2012/08/wuhuuuu-mimlendim-bebeyimm-vol6.html

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim hepinize şımarmakta ne kadar haklıyım ama dimi?

    Selmacım ben onunla hemen ilgileniyorum :)

    YanıtlaSil