7 Ağustos 2012 Salı

S Sorunsalı

"Ben annemi özlediiiim" diyerekten soluğu Balıkesir'de aldım :) Yarın dönmeyi planlıyorum ama bu kısacık kaçamakta ortalarda yokum diye düşünmeyin, takipteyim :)

Bizim evde bu aralar yaşanan bir sorun!

Adı "S" ile başlayan o kadar çok bayan arkadaşım var ki ben birinden bahsederken eşim kimden bahsettiğimi bi türlü çıkaramıyor çoğu zaman çünkü isim benzerliğinden kimden bahsettiğimi bi türlü tutturamıyor :)


S ile başlayan arkadaşlarım;

Seda
Selma
Sema
Semra
Serpil
Sevda
Sevgi

Bunlar bazen bizim evde bir karşıyor ki sormayın gitsin... Olayı anlatıyorum anlatıyorum anlatıyorum sonra bi bakıyorum bizimki hala hangisi olduğunu çözmeye çalışıyor. Bari cümlenin gelişinden çıkar be adam :)

İsminiz S ile başlıyorsa eşim sizi karıştırabilir üzerinize alınmayın lütfen :)

5 yorum:

  1. Annenize sevgiler, ne çok sevinmiştir, sizinde mutlu olmanıza çok sevindim... :)))
    S'ler ne tatlı tesadüfler :)))

    YanıtlaSil
  2. O erkeklerin genel özelliği:)
    Benim zaten topu topu kaç tane arkadaşım var, bir şey anlatırken o hangisiydi bir dakika falan diyor:)

    YanıtlaSil
  3. sevindim, öyle bir sorun yaşamayacağım:))
    yeter bu kadar gezmece-tozmaca gel artık:)
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  4. o zaman ben karıştırılmaya mahkumum etrafında dolandıkça mı demek bu :)
    Sevgilerlee!

    YanıtlaSil
  5. Benim de baş harfim S :) S 'yi görünce merak ettim :) Ana kız çok güzel zaman geçirirsiniz umarım :) sevgiler..

    YanıtlaSil