10 Ağustos 2012 Cuma

Hiç Ummazdım Oldu Sonbaharda...


Hiç ummazdım oldu sonbaharda
Hediye gibi geldin hoşgeldin

Seyirlik değil ömürlük olsun
Dilerim bu defa bu son olsun
Seyirlik değil ömürlük olsun
Bir yastıkta nasip olsun

Gel koynuma gel oyunuma gel
Akşam gözlü esmer…

Safa geldin son ihtimalim
Bir sana kalmış halım
Hoşgeldin..

Seyirlik değil ömürlük olsun
Dilerim bu defa bu son olsun
Seyirlik değil ömürlük olsun
Bir yastıkta nasip olsun

Gel koynuma gel oyunuma gel
Akşam gözlü esmer..


Bir sonbahar günü girdi benim hayatıma eşim... Ortak noktalarda buluşmalar, zaman gibi akıp giden sohbetlerde sevdik birbirimizi... Sevgimizi sınadık, uzak kaldık, kopmadık, izin vermedik... Ödülümüz birbirimiz olduk, ödülümüz mutluluk oldu...

Onun yanında huzurlu oldum, mutlu oldum, aşık oldum :) Yeri geldi kızgın ve kırgın da oldum tabi ama bu da hayatın iniş çıkışlarından sayılır zaten... Sonrasında bu kızgınlık ve kırgınlıklara noktayı koymayı bildik hep.

Şimdi 4 yıl oldu o masal gibi olan düğün olalı... Benim için bir masaldı çünkü benim masalımdı :) Benim masalım mutlu sonla bitmedi halen devam ediyor :)




Geçmiş değil bugün gibi yaşıyorum hala seni, sen hep benim yanımdasın...
Gündüzümde gecemdesin, çalınmasın söylenmesin, SEN BENİM ŞARKILARIMSIN...

Hepinizin bir gün şarkısını bulması dileğiyle...

29 yorum:

  1. Allah mutluluğunuzu daim etsin inş :)

    YanıtlaSil
  2. nice senelere cnm, bende 3 mutlu yılı devirdim :)

    YanıtlaSil
  3. Nice senelere canım.Mutluluğunuz daim olması dileğiyle.

    YanıtlaSil
  4. Allah mutluluğunuzu daim etsin, nice 4 yıllara :)

    Aradaki minik kavgalar gerçekten evliliğin tuzu biberiymiş. Eskiler öyle derdi de inanmazdım, ama zamanla görüyorsun ki o minik olaylardan sonra eğer gerçekten aşıksan karşındakinin kıymetini daha iyi anlıyorsun, daha bir tutkuyla bağlanıyorsun..

    Birbirinizin kıymetini hep bilmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolasın Nesrincim bu güzel dileklerin için :)))

      Sil
  5. canım Allah mutluluğunuzu sevginizi bir ömür daim etsin..nice güzel yıllarınız olsun daha birlikte canım..Bende denizimi 6 yıl önce buldum ve bu ayda evliliğimizin 5.yılını dolduruyoruz ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel, sizin de mutluluğunuz daim olsun inşallah canım :)

      Sil
  6. aman bitmesin, bu güzellikte devam etsin masalınız, uzun uzun yıllar...
    tuz-biber herşeye iyi geliyor demek ki:)) eksilmesin, artmasın, yeteri kadar:))
    Seyirlik değil ömürlük olsun
    Bir yastıkta "sonuna kadar" nasip olsun

    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  7. O tatlı gelinin tatlı gülümsemesi yıllarca sürsün masal tadında canım .. Nice yıllara sağlıkla huzurla inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızardım valla yorumunu okuyunca :) Teşekkür ederiiim :)

      Sil
  8. denizim mutluluğun uzun seneler sürsün....

    YanıtlaSil
  9. Allah nazarlardan saklasın.Mutluluğunuz daim olsun inşallah güler yüzlü güzel arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim, inşallah canım...

      Sil
  10. Nice nice güzel, mutlu, huzurlu senelere, Allah mutluluğunuzu daim etsin..Fotoğraftaki gibi yüzünüz hep gülsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım,Allah hepimizin mutluluğunu daim etsin...

      Sil
  11. Allah mutluluğunuzu bir ömür boyu sürdürsün..şarkı şahane..sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Yıldönümünüz kutlu olsun Denizcim.Nice güzel seneleri mutlu huzurlu hep beraber geçirmeniz dileğiyle.sevgiler....

    YanıtlaSil
  13. Bir ömür mutlu olmanız dileğiyle!

    sevgiler

    http://pembeeevren.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. ayy canım nekadar içten ifade etmişsin herşeyi.seneler ne kadar çabuk geçiyor dimi, sanki herşey dün gibi.umarım bir ömür boyu sevginiz hep artarak devam eder. mutluluğunuz ve huzurunuz daim olsun.öpüyorum çokk.Z.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman biz istesek de istemesek de akıp gidiyor ne yazık ki. Bazen hep gerisinde kalıyoruz sanki zaman bizden hep daha hızlı gibi... :)

      Sil
  15. Nice senelere mutlu sağlıklı... :))

    Bu arada sezen şarkısı süper!

    YanıtlaSil
  16. nice mutlu senelere canım, sevgiler dostçakal

    YanıtlaSil