9 Ağustos 2012 Perşembe

Laf Salatası'nın Hediyeleri...

Bugün sabahtan beri kulağım kapıda kargo bekliyordum ve öğle üstü zilim ansızın çalıverdi :) Her Şeyden Bir Tutam'ın kitaplaşma etkinliğinde birbirimize çıkmıştık ve ben Balıkesirlerde sürterken Nesrinciğim boş durmamış bana bir sürü cici hediye göndermiiiş :)

Haydi Gelin gelenlere birlikte bakalım... Laf Salatası Denizin Yıldızı'na ne göndermiiiş???


Kargo paketini açtım içinden böyle bir paket çıktı :) Ama onu açınca bi baktım bizim paket doğurmuş :)


Sonra da hepsini büyük bir heyecanla teker teker açtım :)








Sevgili Nesrin'e tekrar çok teşekkür ediyorummm!!!




16 yorum:

  1. Nesrincim emeğine , gönlüne sağlık canım.
    Denizcim hediyelerin çok hoş.Güle güle kullan tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :) Ne ince düşünmüş değil mi? :)

      Sil
  2. Hepsi özenle paketlenmiş, üstüne notlar düşülmüş. :)
    Kürk Mantolu Madonna harika bir kitap, güle güle oku. Hediyelerin de çok güzel. :)
    Özellikle yıldız kolyesi çok zarif. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabı okumamıştım daha önce şimdi sen böyle yazınca ilk sıraya oturdu :)

      Sil
  3. Güle güle kullanın, ne kadar zarifçe hazırlanıp özenle seçilmiş...
    mutlu günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şanslıyım ki bana çekilişte Nesrin çıkmış :)

      Sil
  4. nekadar özenilerek hazırlanmış hediyeler..hepsini çok begendim canım iyi günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de çok hoşuma gittiler :) kendimi özel hissettim. Darısı başınıza :)

      Sil
  5. Yine eşleşmişiz iyi mi:)
    Güzel günlerde kullan canım, blogundan gördüğüm kadarıyla fikir edinip ona göre bir şeyler seçmeye çalıştım, beğenmene çok sevindim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yapalım? benim için iki paket fikri de olumlu, tek paket de. Sen karar ver :)))

      Sil
  6. merhaba
    laf salatasının blogundan gördum hediyeleriniz . gerçekten çok güzel hediyeler , siznkiler de öyle güle güle kullanmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır :) Çekilişem katılmadıysanız diye dedim :)))

      Sevgiler :D

      Sil
  7. Senin gönderdiğin hediyeleri de gördüm Onlarda çok özenle seçilmiş, Nesrin'in sana gönderdiği hediyelerde çok güzel, Özellikle kitap harika bir seçim olmuş, bende yakın zamanda okudum ve nasıl böyle geç okumuşum diye hayıflandım, okuyunca eminim sende çok seveceksin, Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  8. Biricik arkadaşım nelerde seçmiş. Hepsini çok beğendim. İnşallah bir gün bende Nesrinle eşleşirim. Denizz aradan çekil artık. :P İyi günlerde kullanman dileğiyle, keyifle okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha ha bu daha başlangıç :) Bi süre daha aranızda duracağım gibi gözüküyor :)

      Neden mi? Bunu ilerleyen günlerde göreceksiniz efendim :)

      Sil