1 Ağustos 2012 Çarşamba

İçimdeki Canavar!

Aslında buna takıntı da diyebiliriz :) Olay nasıl gelişiyor şu şekilde açıklayayım;

Mağazada gezerken gözüm bi bluz-pantolon-tshirt vs takılıyor.


Avına yavaş yavaş yaklaşan bir aslan gibi değil sonra sürat koşan bir panter gibi yaklaşıyorum ve dokunarak incelemeye başlıyorum. Öncelikle fiyatına bakıyorum ve fiyat-kaliteden benim gözümde OK aldıysa sonraki aşamaya geçiyorum.


Sonrasında şöyle bi üstüme tutup nasıl durabileceğini anlamaya çalışıyorum. Eğer bu şekilde anlayamıyorsam mecbur gidip deniyorum.


Eğer buraya kadar herşey olumlu ise bu sefer buna ihtiyacım var mı sorgulaması yapıyorum.
Bütün aşamalar olumlu ise kasaya doğru gidiyorum.



Mutlu Sonnnnnnn

Sonraki günlerde çok beğenerek aldığım bir parça ise üstümden çıkarmıyorum. Baktım çok hoşuma gitti, dayanamıyorum veeeee

Kahverengisini de alıyım krem rengi pantolonumla giyerim diyorum;


Hazır bulmuşken bedenini yeşilini de alayım beyaz pantolonla hoş durur tam bir Bursalı kıyafeti diyorum yeşili de ekliyorum. (Resimdekine aldanmayın aslında daha canlı bir yeşil, kahverengi de daha sütlü kahve.)


Son gidişimde ise beyaz ve laciverti ekliyorum böylece bütün yazı rahat havadar ve de göbek örten (nispeten) bu basic t-shirt lerle geçiriyorum efendim. 





Saygılar... :)

Markası Oxxo

18 yorum:

  1. valla ben hiç yadırgamadım.bende çok beğendiğim bluzun bir iki rengini aldığım oluyor.mühim olan rahat etmem iyi yapmışsın arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. İlk kısmını okuyunca alışveriş çılgınısın sandım:) Evet çılgınlık ama mantıklı bir çılgınlık sneinki, bulmuşken almak lazım. Ben kıyafet denemeye çok üşenirim mesela. Bir şey alırım, eşim o an güzel der, sonra yok burası açık, orası böyle.. alırken nerdeydin acaba:)
    Sonra da dolap kıyafet dolu olmasına rağmen bir yere giderken giyecek bir şey bulamıyorum. Oxxo'ya gidip bakacağım bu tişörte, çok güzel renkleri var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışveriş çılgınlığım ayrı bir yazı konusu olur zaten :)

      Oxxo son 1-2 yıldır bildiğim bir marka benim. Her modelinin en az 5 farklı rengini bulabiliyorsun ve çok işe yarıyor bu özellikleri...

      Bi uğra derim :)

      Sil
    2. Ben hep uğrarım aslında da her şey rengarenk ya çok karman çorman geliyor, hiçbir şey bulamıyorum. Bir de sürekli kalabalık oluyor, ben de dayanamayıp hiçbir şeye bakamadan çıkıyorum:)

      Sil
  3. Rahatlık bu aralar çok önemli benim için çünkü kilo aldığım için bi çok kıyafetime giremez oldum. kapatmak için bol bol giyiniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abartıyosun bence senin kapatacak bi kilon yok bebeyimm :)

      Sil
    2. O koca göbeği görmedin mi yahu :)))

      Ben 68 olduğum zamanları biliyorum çok değil geçen yaz, o yüzden kıyafetlere sığabilmek ve göbişten kurtulmak için o yağlara elveda demem lazım kuzucan :)

      Tamam tekrar 68 olmam zor ama 71 olsam fena olmaz mıydı :) Ayrıca kocadan da uyarı aldık :p

      Sil
  4. Biz bayanlar olarak konu alışveriş olunca nedense kasa yolunda herşeye ihtiyacımız varmış onları almazsak yaşıyamıyacakmışız gibi geliyor :) denizcim birşey merakettim gerçekten ihtiyacım varmı diye düşünüyomusun yahu? tebrik ediyorum:) ben çok beğendiysem kesin almalıyım moduna giriyorum düşüncesizce kapıyorum :)öpüyorum çok.Z.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu benim ehlileşmiş halim eskiden ben de aynı şekilde davranıyordum ama abuk sabuk şeyler almaya başladığımı görünce duruma müdale ettim :)

      Sil
  5. ama bluzda guzel hani.aldkça alasn gelmş.yazndaki sorgulama kısmındaki ihtyacm var mı olayı sanki aşılmş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda aldığım kiloları kapatmaya ihtiyacım var sorgulaması yaparaktan aştım onu :)

      Sil
  6. Denizim bende de aynısının karamel kahvesi var, çek içine atleti giy düşük omuz bluzu aynen havadar havadar gez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense hiç şaşırmadım :))) Zevklerimiz benziyor galiba bizim, bi de ikimiz de boylu posluyuz Maşşallah (bu kendini beğenmişlik nerden geldi girdi içime birden çözemedim :) )

      Sil
  7. Ya bir tek bu durumda olan ben değilmişim. Yaşasın çok sevindim. İyi günlerde kullanın. Yeşilin rengine bayıldım. Kim bilir bende alabilirim belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence düşünmeden ilk fırsatta alın çünkü çok rahat bi model :)

      Aynı kot modelinden eskitip eskitip almışlığım vardır benim :)

      Sil
  8. İnanmıyorum,ben de diyorum ki bu t-shirti bir yerden tanıyorum.İyi yapmışsın,ben sadece bir tane bordo aldım.Hafif yandan düşmesi de hoşuma gidiyor:P(Acaba gidip 1 tane daha mı alsam?:))Kanıma girmee,para biriktirmem lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman senin kanına girmiyorum ve cıs diyorum sana

      bunlar sana cıs :)

      Sil
  9. Güle güle eskit üzerinde:)
    Bu kadarını kaç yaz giyersin bilmem ama epey giyilir sanırım:)

    YanıtlaSil