24 Ağustos 2012 Cuma

Senden Başka Yok - Marian Keyes

Aslında kitabı okumaya başlayalı neredeyse bir aydan fazla oldu ama hemen bitsin diye bi amacım olmadığı için bir süre süründü benimle oradan oraya... Güya tatilde okurum diyordum pek okuyamadım. Ramazanda sahura kadar olan zamanda bol bol okuma fırsatım oldu ve dün gece de az kalan son 5-6 bölümü okudum ve kitap bittiii :)

Beğendin mi derseniz çok ferahlatıcı bir konusu yok, akıcı ama okudukça insanı mutlu eden bir kitap değil.

Bir süre sonra benim amacım kitabı bitirmek oldu. Sonrasında olanları merak etmedim mi? Evet ettim aslında ama belki de son zamanlar okumam gereken rehavete kapılmama neden olanlar değil içimde çiçek açtıranlar olmalıydı bilemiyorum...

2 yorum:

  1. Bu ara güzel kitap postları geliyor senden

    :)
    Sevindim...

    YanıtlaSil
  2. Ben bir erkek olarak askeriye kütüphanesinde denk gelip okumuştum ve o zaman beni oldukça etkilemişti. Israrlı aramalarımız sonucu bir sahafta bulduk, eşim de okuyup yorumlayacak bakalım onun izlenimi nasıl olacak.

    YanıtlaSil