30 Ağustos 2012 Perşembe

Yeni Sezon Dizileri - ATV

Yeni sezonda yayına başlayacak dizilere şöyle bir bakmak istedim ama her kanalda en azından 3 yeni dizi başlıyor. Böyle olunca ben de yeni dizileri kanallara göre ayırarak bi incelemek, ilk bakışı atmak istedim.

Bakalım bu sene ATV'de hangi diziler görücüye çıkıyormuş.

Huzur Sokağı



Dizinin çıkış cümlesi “Aşkın iğnesiyle dikilen dikiş, kıyamete kadar sökülmez imiş…” aslında bu dizi de bir eserden uyarlama imiş. Şule Yüksel Şenler'in aynı adlı eserinden uyarlanarak çekişmiş. Hikayesi ise şöyle; Herkesin büyük özlem duyduğu huzurlu bir semtin aynı mahallesinde yaşayan birbirine zıt iki kişinin yaşadığı dramatik ve ibret verici aşk hikâyesi... Bambaşka dünyaların insanları olan Feyza ve Bilal’in ölümsüz aşkını izleyeceğiz. Feyza’yı Selin Demiratar, Bilal’i ise Kutsi canlandırıyor. Dizinin diğer oyuncuları ise; Güven Hokna, Sinem Öztürk, Gökhan Mete, Nilgün Kasapbaşoğlu, Yeşim Salkım, Suavi Eren, Hakan Eratik, Toygun Ateş, Fatma Karanfil, Fevza Çıpa, Halef Tiken, Toygun Ateş, Fatoş Sılan, Belgin Erdoğan, Ülkü Taşkın, Gülşah Buzlu.

İlk izlenim olarak beni pek çekmedi bu dizi. Konusu ve görüntüleri itibariyle klasik bir hikayeymiş gibi geldi.Dizi başladığında izler miyim bilemiyorum ama tabi ki yanılıyor da olabilirim. Popüler bir oyuncu ile diziyi patlatma yoluna gitmemişler anladığım kadarıyla bu yüzden diğer iddialı diziler arasında kendine yer bulabilecek mi bekleyip göreceğiz bakalım.

Krem


Bu dizi ise pazartesi günü yeni yayın dönemine başlayan ve benim izlemekten zaman zaman keyif aldığım Herşey Tadında programında konuşuldu. Turhan Alyakut'un yorumu bence çok yerinde idi. Ona göre dizi bir çoğumuzun hatırlayacağı Çirkin Betty dizisine benziyordu ve o dizi tadında devam edecekti. Bence de öyle ve de daha ilk bölümden izleyicilerin farkettiği bir kaç hata da cabası. Açıkçası ben bu diziye pek şans vermiyorum. Bu çirkin ördekten prensese dönüşen hikaye biraz uçuk ve abartılı geldi...

Oyuncular ise Duygu Yetiş, Kenan Ece, Ebru Akel, Larissa Gacemer... Ne diyelim bol şans...


Alev Alev


1984 yani benim doğduğum yıl Halit Refiğ'in çektiği bir Yeşilçam klasiği olan ve Gülşen Bubikoğlu, Tarık Akan ve Cüneyt Arkın'ın oynadığı bir film aslında Alev Alev. Bu sezon biz onu Berk Oktay (Yat Kaptanı ki filmde Tarık Akan canlandırıyordu.), Rojda Demirer (güzel kızı ki filmde Gülşen Bubikoğlu canlandırıyordu.) ve İlker İnanoğlu (zengin ve güçlü işadamı ki filmde Cüneyt Arkın canlandırıyordu.) oyunculuğu ile izleyeceğiz. Yakışıklı kaptanımız ve sevgilisi evlilik hazırlığı içersindeyken, zengin ve güçlü iş adamımıza ait yat için kaptan arayışına gireriz ve bizim aşık kaptanla anlaşırız. Kaptan denize açıldığında, zengin ve güçlü işadamının yeğeni olan kız ile birlikte olur, onunla evlenmek zorunda kalır. Olan hamile haliyle ortada kalan âşık kıza olur...

Bakalım eski türk filmi tadını alabilecek miyiz? Eğer seyirciye bunu yansıtabilirlerse bence şansları var...


Benim İçin Üzülme



Bu dizi ile ilgili aslında elimde çok fazla ayrıntı yok. Sadece hikayenin Mahsun Kırmızıgül'e ait olduğunu ve bir karadeniz dizisi olacağını biliyorum. 

"Dizide, aşkın ve sevginin, ayrı dil ve kültüre sahip olan insanları bile buluşturabilecek bir güce sahip olduğu anlatılıyor. Dizide dört gencin yaşadığı aşk izleyicileri oldukça etkileyecek. Öykü Çelik'in canlandırdığı Bahar ile Çağlar Ertuğrul'un oynadığı Sinan ve Tansel Öngel'in canlandırdığı Niyazi ile Fulya Zenginer'in hayat verdiği Buke karakterinin aşkı soluksuz izlenecek."

denmiş. Şansı olacak mı bilinmez, dizi bi başlasın sanıyorum ondan sonra ilk yorumları alacağız :)

Karadayı


Kenan İmirzalıoğlu'nu Mahir Kara olarak izleyeceğimiz aksiyonu bol bir dizi. Kenan İmirzalıoğlu'nun dizilerinin ne kadar potansiyeli olduğu malum. Ezel'de sonlara doğru saçmalasalar da başlarda çok iyi iş çıkarmışlardı. Özellikle ilk sezonu gözümüzü kırpmadan seyretmiştik. Bu dizinin tutma ihtimali yüksek ama hangi güne konacağına ve hangi diziye rakip olacağına iyi karar vermek gerekir.

Son Yaz - Balkanlar 1912



Kadro güçlü gözüküyor ancak konusu "Elveda Rumeli" dizisine benziyor galiba. Elveda Rumeli'yi seyretmemiştim ancak ilk bakışta birbirlerine benzettim. Dizide malumunuz Ferihamız :) kör aşıkımız nihal yani Hazal Kaya, Tuğçe Kazaz, Furkan Palalı, Tardu Flordun ve Seçkin Özdemir gibi isimler yer alıyor. Balkan Savaşı'nın arefesinden Çanakkale Savaşı'na kadar olan zamanı anlatan dizinin senaryosunu Kürşat Başar'ın yanı sıra Gülsev Karagöz ve Zafer Özer Çetinel kaleme alıyor. Balkan Savaşı'nın yüzüncü yılında yayınlanacak dizi yapım şirketi için bu nedenle de özel bir anlam taşıyor. Adam Film daha önce Elveda Rumeli dizisine imza attığı için, Balkanlar'da dizi çekmenin inceliklerine hakim... Zaten dizi, konusu itibariyle de birkaç bölüm sonra Bursa'da çekilmeye başlanacak (şimdilik tam kadro Makedonya'dalar). Yani toplanıp sete gidebiliriz Bursalı Bloggerlar :)

İçimden bir his bu dizi tutar diyor...


Efendim ATV'nin yeni sezondaki yeni bombaları herhalde böyle... Vakit buldukça bu konuya el atacak ve diğer kanallarla devam edeceğim. Ancak bu iş kolay değilmiş haberiniz olsun, kıymetimi bilin :))))

2 yorum:

  1. Ben Bulgaristan göçmeni olduğum için Son Yaz Balkanlar'da bir göç hikayesi olduğu için merakla bekliyorum.Bursa'da da çekileceğini duyunca çok şaşırdım ve sevindim.İnşallah gitmek nasip olur :)
    Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER
    BAYA BİLGİ SAHİBİ OLDUK SAYENDE

    YanıtlaSil