14 Ağustos 2012 Salı

Geldi Geldi :)

Azzzz önce Pozitif Peri'nin paketini almış bulunmaktayımmm :) Kendisi eskiden ramazan bayramlarında gönderilen kartlardan bi tane de eklemeyi unutmamış pakete :) Çok hoş bir ayrıntı :) 

Hediyeler ve inceliğin için çok teşekkür ederim :) Kitaplarımı en kısa sürede okuyacağımmm

Paketi bi açtım içinden çok güzel pembe bi hediye paketi çıktı :)


Ve üzerinde bi Zarf...


Bayramlarda kart atılırdı değil mi eskiden??? :)


Çok düşünceli bu Pozitif Peri :)


İşte Hediyelerimmm









Tekrar Çok teşekkür ederim Pozitif Peri'ye :) 

12 yorum:

  1. Vay çok güzeller arkadaşım güle güle kullan canım
    Valla akşam da görüşmedik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim

      Akşam olmalıydın ya çok süperdi yazımı yazdım bile resimleri görünce çok kıskanacaksın :)

      Sil
  2. Böyle mutluluklara aracı olmak beni de çok mutlu etti :)İkinize de ayrı ayrı teşekkür ederim.Harika bir hediyeleşme oldu .Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı çok hızlı hazırlamak zorunda kaldım sana teşekkür bile edemedim. Senin sayende böyle güzel hediyelerim oldu tabi Pozitif Perinin de katkısı büyük :)

      Sil
  3. Amat okumak istediğim kitaplardan biri. İyi günlerde okuyun vede kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman okuduktan sonra sana gönderirim eğer istersen ne dersin??? :)

      Sil
  4. Hediye almak da vermek de çok güzel.Hele bir de kargoyla gelirse daha heyecanlı oluyor.Uğur getirsin sana hediyelerin:)

    YanıtlaSil
  5. Vay sen benden başka biriyle eşleşir miydin:)
    Benim katılmadığım bir etkinlik galiba bu:)
    Güzel günlerde oku kitaplarını..

    Senin paketin de eve gelmiş; ama ben direksiyon dersine gitmiştim, o yüzden geri dönmüş; akşam gidip alacak eşim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne o kıskandın mı yoksa???? Valla seni aldatıyormuş gibi hissettim ama ne yapalım kader :)

      Sil
    2. :) bak sırf sen başka insanlarla eşleşebil, yeni insanlar tanı diye kendimi feda edip kitaplaşma etkinliklerine katılmıyorum, katılsam yine bana çıkarsın kesin, kaçısın yok:P

      Sil
  6. Kesinlikle ve kesinlikle "YE DUA ET SEV" kitabını okumalısın. Şiddetle tavsiye ediyorum.

    Kendini bulacaksın. Hayatın sadece kendin için ne kadar değerli olduğunu. Bir kendin kendini düşündüğünü göreceksin.

    Ve sonra da filmini izle. Evet filmin tadı çok daha ayrı.

    Ve yorumlarını yaz. Fikirlerini...

    Bundan güzel hediye olur mu? Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduktan sonra tabi ki fikirlerimi paylaşırım :) Tavsiyen için çok teşekkürler :)

      Sil