21 Ağustos 2012 Salı

Mimlemelik Sorular


Ağustos ayının başlarında sevgili Supercellma tarafından mimlenmişim ama sorular biraz düşünce gücü gerektirdiğinden ben ancak gerçekleştirebiliyorum :)



Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız? 

Her zaman yapmak isteyip de ya maddi nedenlerden ya da zamansızlıktan yapamadığım şeyleri yapmak, gidemediğim yerlere gitmek isterdim. Mesela ben daha Büyükada’yı görmedim, Büyükada’ya gitmek orada 1-2 gün kalmak ve bisikletle gezmek isterdim. Kebap yemeğe Gaziantep’e giderdim :) Disneyland’ı da görmeden göçüp gitmek istemezdim hani :) Bir de herhalde bunu ailemden saklar ama yine de onlarla bol bol vakit geçirmeye çalışırdım.

Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler?

Merdivenden inerken yuvarlanıverecekmişim gibi gelir o yüzden hep birinin arkasından inmeye dikkat ederim. Ayrıca kırmızı ışıkta arkadan gelen arabanın çarpmasından (özellikle de tır falan ise) korkarım bu yüzden kırmızı ışıklarda sürekli arkadan gelen arabaları kontrol ederim ki henüz ehliyetim yok :)

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?

Kendimi çok yalnız hissederdim ve kendi kendime konuşmaya başlardım ve bol bol da ağlardım sanıyorum…

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız? Neden?

Venedik’i her zaman görmek istemişimdir bu yüzden ilk önce oraya giderdim kesin.

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?

Sadece 1 :) o da dönüşmedi zaten suya geri bıraktım :) Sonradan direkt prensin kendisi ile tanıştım zaten başka kurbağa öpmeme gerek kalmadı…

En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?

Alışveriş merkezinde yürürken ayağımın kayması ve düşmekle düşmemek arasında verilen o savaşın herkes tarafından acıyan gözlerle izlenmesi. Düşmedim ama sarfettiğim çaba dışardan komik gözüküyordu kesin.

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?

Cep telefonu, Alyansım, Lenslerim :)

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz?

Eyvah Eyvah filmi :) Tamam biraz hayati risk taşıyor belki ama acaip eğlenceli bi düşünsenize :)

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız?

Önce korkardım. Bunca yıl nasıl anlayamadım diye kendimi yerdim herhalde. Sonra da kimse fark etmeyecek ve bize bişey olmayacaksa kabul ederdim. En yakın arkadaşım ya güvenirim ona ben :)

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?

Arkamdan konuşup konuşmadıklarını merak ettiğim insanların yanına gider ve onları izledim.


İsteyen herkesi ben de mimlemek istiyorum :)

Bayram bitiyor... Yarın normal hayata dönüş :)

1 yorum:

  1. Çocukken merdivenden çokça düştüğüm için olsa gerek, merdivenlerden ben de çok korkuyorum:) Sıkı sıkı tutunuyorum kenarlara falan:)

    YanıtlaSil