27 Ağustos 2012 Pazartesi

Haftasonu Neler Yedim???

Bu haftasonu yemek olarak pek bi bereketli geçti :) Cuma akşamından başlayıp pazar akşamına kadar aşağıda resimde gördüğünüz herşeyi yedim...

Ne biri diyet mi dedi??? Sizi duyamıyoruuuuum :)


Cuma akşamı evde waffle denemesi yaptık. Hamuru biraz daha erken fırından alsak biraz daha az çıtır olabilirdi. Tadı idare ederdi. İlk deneme canım, devamı gelecek :)


Cumartesi akşamı görümceciğimin yaptığı kurabiyeyi de afiyetle mideye indirdim :) Hatta pazar günü kahvaltıda bile nasiplendik, çok hamarat bir görümcem var çok şanslıyım yupppi :)


Bu cup da onun eseri :) Altta damla sakızlı muhallebi var üstte ise ev yapımı kakaolu puding :) Çok lezzetli idi...


Pazar günü derbi önce karbonhidrat yemeğe devam ettik. Biz bu haftasonu şuurumuzu kaybettik galiba biraz :)


Maç öncesi hazırlıklar tamam!!!


Ve gecenin sonunda "Patlat bi Crunch Gofret!!!" ama tadını pek beğenmedim. Ya gofret yiyin ya da klasik crunch, ikisi bi arada olmamış...

Bu kadar yedikten sonraaaaa, benimle yürüyüşe çıkmak isteyen var mı? :)

15 yorum:

  1. Oo afiyet olsun. Ben de anne yanında olunca bir dünya yedim sanırım:)
    Yürüyüşe çıkabilirim seninle ama yavaş yürürsen:)

    YanıtlaSil
  2. Oluuur :) Yürüyüş olsun da :)

    YanıtlaSil
  3. Haftasonu sanırım Ramazan'dan çıkmanın etkisi ile ben de durmadan yedim,
    Allah sonumuzu hayır etsin:)

    YanıtlaSil
  4. Ojenin rengine bayıldım,'diyet'dedim ama duymadın:P

    YanıtlaSil
  5. Twitterda kilolardan bahsettikten sonra bu yazıya çok güldüm açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle mamalardan dolayı öyle yazılar yazıyorum işte ben :)

      Sil
  6. Oh afiyet olsun:) Bizde de durum şu: süt olsun diye annem ve kayınvalidem sürekli yediriyorlar, ye yat, ye yat..Allah sonumu hayır etsin, mutlu ve yusyuvarlak olup çıkacağım:))

    YanıtlaSil
  7. Diyet diyet nereye kadar... Sefan olsun Denizcim.

    YanıtlaSil
  8. Afiyet olsun Deniz'ciğim, arada bir yapmak lazım böyle.
    Birkaç gün dikkat edersin hiçbirşey olmaz:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. ahh ne kadar lezzetli bir hafta sonu geçirmişsin Denizcim...afiyetler olsun:) bosver dünyaya bir kere geliyoruz birkaç gün yer birkaç gün yemezsin dengelenir olur biter:)..ben hep öyle yapıyorum ve yiyipte kilo almayanlara kıskanarak bakıyorum:))

    YanıtlaSil
  10. Arada yapılan yaramazlıklar çok güzel doping oluyor.

    Afiyet şeker olsun :))

    YanıtlaSil
  11. Aman Allah'ım bol kalori mi görüyorum nee :) Afiyet olsunn :)

    YanıtlaSil