13 Ağustos 2012 Pazartesi

Çok Şey Mi İstiyorum???

Biliyorsunuz bu sezon bileklikler çok moda. Bir sürü değişik ismi var ama moda editörü olmak gibi bir amacım ya da moda guruluğuna savunmak gibi bir derdim olmadığı için isimlerini bilmiyorum. Etrafımda bu konuda oldukça bilgili blogger arkadaşlarım var neyse ki lazım olursa onların sayfalarına gidiyorum, bakıyorum, aydınlanıyorum...

Bu sezon bu bilekliklerden çok istedim ama alışveriş sitelerinde dahi 20 tl altında bu bileklikleri bulmak biraz zor kaldı ki mağazalara hiç gidip bakmadım bile doğru düzgün. Ellerinden her iş gelen marifetli bayanlardan da olmadığım için evde türlü çeşit malzeme ile kendim de yapamıyorum. Benim bu bilekliklerle aramdaki bağ ancak aşağıdaki şarkı ile açıklanır...

"Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli..." :)

Atelier Petites Pierres


Maggala

Maria Bonita Accessories

Maria Bonita Accessories

İnciden

16 yorum:

  1. Bana göre birşey yok bak ona göre...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkeklere göre de bişeyler bakacağım söz :)

      Sil
  2. üzme sen tatlı canını canım, benim yaptıklarım daha amatör işi ama bak istersen beğendiğini söylersen aralarından göndereyim sana (: no problem *
    aslinindunyasii.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo çok teşekkür ederim :) çok düşüncelisin canım...

      Dün akşamki Bursalı blogger buluşmamızda bana sosyete pazarlarında bulabilceğim söylendi ilk önce bi şansımı denesem mi orda diyorum

      Ama senin modellerine de bakacağım, beğendiğimi direk kaparım ona göre :D

      Sil
    2. tabi tabi hiç sorun değil, söylemen yeter (:

      Sil
  3. Gerçekten de bu yıl moda olduğu için çok pahalilar, ben de bayılıyorum ama satın almak yerine kendim yaparak doldurdum bileğimi..
    onlar kadar olmasa da idare ederler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MArifetli olmak başka bişey :) El becerisi yok ben de yapmaya kalksam gerekli aletleri falan da almak lazım. Ben karşıdan bakıyorum sadece...

      Sil
  4. denizcim birde bursa nın pazarlarına uğramalısın. mesela ataevlerdeki, ne bileklikler kolyeler var, fiyatlarıda hiç üzmeyen cinsten. ben çoğu kolyemi pazardan alıyorum mağaza fiyatının yarısına bileklik hiç almadım ama çok gördüğümü söyleyebilirim.öpüyorum çok.Z.

    YanıtlaSil
  5. Aslında malzeme olunca kendin çok kolay yaparsın da devamlı yapmayacaksan bir iki tane için malzeme ve tabi alet almak astarı yüzünden pahalı misali oluyor:)

    YanıtlaSil
  6. Yeni yaptığım 2 bilekliği göndermek isterim ben yine yaparım kendime:)) Mail adresim sedacskn90@hotmail.com adresinizi gönderirseniz ben göndereyim size:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa çok teşekkür ederim :) Olur bak hiç "ay ne gerek vardı zahmet etmeseydin" falan demicem işte :) göndereyim canım :)

      Sil
  7. inciden olanlar bir harika , takibe geçiyorum anacığım :)
    vaktin olursa senide beklerim

    kibelem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Deniz, ben de pek bir meraklıyımdır bilekliklere. Ben çok farklı tarzları birarada kullanmayı çok severim. Uyguladığım bir şeyi önerebilirim. Hani annelerimizin eşarpları vardır ya, eskimiş olanlar özellikle, onların oyalarını kesip boynuma, saçıma, bileğime sarıyorum. Çokda hoş oluyor. Sadece tavsiye:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil