17 Ağustos 2012 Cuma

Çekiliş İçin Duyuru...

Evvet efendiiiim biliyorum zaman daraldı ama ben 20 Ağustos tarihini koyarken bunun bayrama geleceğini hiç hesap etmemiştim :)

Sizin için de bir sorun olacağını zannetmiyorum ve çekilişi 23 Ağustos Perşembe gününe erteliyorum. Gelen yorumlarla boğuştum. Blog yazarı olmayanları dahil etmedim ve çekiliş bloglarından arındırdım sizi :) 

Şu anda 45 kişiyiz. Listeyi aşağıda veriyorum. Eğer bu listede olmanız gerektiğini düşünüyor ancak yoksanız şartlarınızda bir eksiklik olabilir. Lütfen önce şartları tamamlayıp tamamlamadığınızı kontrol ediniz. Yok ben yaptım herşeyi hata sende diyorsanız bu yazının altına yorum bırakabilirsiniz :)

Hala şansınız var SON GÜN 23 AĞUSTOS!!!

Sevil'in Denizi
Rüzgara Doğru
okursan.com
Laf Salatası
Kitap Bahçesi
Maria Puder Ölmedi
Süslü ve Pembe Dünyam
Begoşun Hobi Sepeti
Mor Puanlı Pembe Çorap
Sedaaa…
Seyyah Gül
Her Şeyden Bir Tutam
Öylesine Biri
Keçece
Perinin Hünerleri :)
Hayat… Kovaladıkça kaçan uğurböceğim misin?....:)))
Aşkımveben
NOWACRAFT
Nebbycraft
Kobican'ın Dünyası
Mavi Serap
Zaman Sözleri
Melekler Korusun
Sap ya da saman
Cemre ile Her Telden
Rengarenk Daphne
Supercellma
Nermin Özata
Bir Melek Vardı
Pınar'ın Dünyası
Nilsuli' nin Dünyası
Sibel'in Hobi Dünyası
Sinemin Baharı
Füsunun Çarşamba Pazarı
Yasemin Kokulu Bir Hayat
Mavi Umut :)
Demlenmiş Yaşam Öyküleri
Mor Düşler
Muhabbet Kuşları
Tubanne
Ayşegülce
Ben kendim her şeyim
Kuzey'in Annesinden
Çokoprens
Mahmureden Linkler


9 yorum:

  1. İstersen bugün sonlandır.Yarın kargoya verirsin.Sen bilirsin tatlım.

    YanıtlaSil
  2. Çekiliş blogları ne demek acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir blogger olarak henüz bilmiyorsun ama kendi çekilişini yeni düzenlediğin için sen de er geç tanışacaksın onlarla :) Sadece çekilişlere katılmak için açılmış bloglar onlar...

      Onları dahil edip etmemek çekilişi düzenleyenin tercihi tabi :)

      Sil
    2. İnsanlar blog dünyasına da mı kötü niyetlerini sokmuş.Bilgi için sağol,iyi bayramlar:)

      Sil
    3. evet ne yazık ki böyle :)
      Sana da iyi bayramlar canım :)

      Sil
  3. ben cekılısınden oncede takıbındeydım hangısındeyım anlamadım bak burda yazmıssın,sen daha ıyı bılırsın denızcım uyku sersemı sımdı anlamadım valla:) sevgıler hayırlı sahurlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. çekilişe dahilsin ama ilk 104 izleyicimden biri olmana rağmen ilk çekilişime katılmamışsın :) İlk çekiliş için ayrı bir sayfa oluşturmuştum zaten oraya mail adresini bırakarak katılabilirsin canım

      Sil
  4. ben anlayamadım ama yazayım
    zaten izleyicinim de =)
    muhlisceyda@hotmail.com
    ceylis ismimle izleyicinim .=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten dahil olmuşsun :) Listede Aşkımveben olarak gözüküyorsun :) Bi problem yok yani

      Sil